Hvordan starte med personlig trening?

Personlig trening passer for absolutt alle. Fordi det tilpasses individuelt.
Uansett om man har plager eller begrensinger så tilrettelegges øvelser og intensitet ut fra nettopp helsetilstanden og ønsker.
52BDD7F4-9C75-46B7-9672-6EA6C1EE7429

Så hvordan starter man opp?

Det beste man kan gjøre for seg selv er å starte moderat!

Dette for å gi kroppen tid til å respondere og tid til å bygge seg opp igjen.  I tillegg så er det viktig å styrke stabiliseringsmuskler og utsatte muskler for man øker intensiteten.
CB708435-A2E5-49F1-B461-AB793DB0D93E

Moderate vekter, moderate ganger per uke i starten, så er man i gang!

HER ER VIDEO MED STABILISERINGSTRENING MED STRIKK!

Også tar jeg selvsagt aller først en kartleggingssamtale for å bli godt kjent med kundene, deres helse og deres målsettinger!

Også trenger man ikke nødvendigvis å bruke PT mange ganger i uken (Selv om noen trenger tett oppfølging). Noen velger en gang i uken i tillegg til egentrening. Andre starter med tett oppfølging av PT, for etter hvert å ha oppfølging med PT eksempelvis en gang i måneden. Det vil da være lettere å fortsette på egenhånd, når man vet at man skal treffe PT»en sin igjen ❤️

IMG_6807

En god treningshøst ønskes!

Lyst å starte med personlig trenkng?

Se hjemmesiden http://www.ptelin.com

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s